poniedziałek, 1 października 2012

Dodatki... dodatki... dodatki... cz.2.

Czuć się pięknie i wyjątkowo, każda z nas o tym marzy. Ożyw swoją kreację za pomocą dodatków. A konkretnie za pomocą kolczyków. Bo która z nas tak naprawdę ich nie kocha?:).

Cudowne kolczyki z czarnymi kamieniami, idealnie pasujące do każdej kreacji. Przyciągają wzrok swoim niecodziennym wyglądem. Wypatrzyłam je kilka dni temu na jakimś podwórkowym straganie, dosłownie za grosze. Wynika z tego, że fajną biżuterię można odnaleźć niemal wszędzie.
Tutaj prezentuję dwie pary. Kolczyki w kształcie kwiatów, które tak jak poprzedni model ożywią każdy strój, a w związku z tym, że mają uniwersalny kolor można je nosić do wszystkiego. Szkoda, że nie pamiętam, skąd je wytrzasnęłam. A obok z pojedynczymi koralikami - ręcznie robione.
 Do kolczyków w kształcie łezki mam szczególny sentyment bo nosiłam je podczas studniówki. Ach, co to była za noc! Można je kupić w Six za cenę około 15 złotych.
Kolczyki w kształcie białych perełek to kolejna pamiątka z wakacji w Irlandii.
Oto moja prawdziwa perełka. Kocham te kolczyki, ponieważ mają niesamowity kolor i wyglądają naprawdę rewelacyjnie, zwłaszcza dla kogoś, kto jak ja ceni sobie prostotę. To kolejny zakup z Six'a, cena około 15 złotych.

60 komentarzy:

  1. uwielbiam kolczyki i bransoletki!:)
    bez nich nie wyjde z domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ostatnio kocham naszyjniki długie z zawieszką a bransoletek nie lubię :) do naszyjnika dodaję pierścionek albo wkręty:)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, najbardziej mi się chyba spodobały kolczyki na drugim zdjęciu xd

    OdpowiedzUsuń
  4. są śliczne ;0 kurcze, slyszalam juz o sklepie Six ale nigdzie nie widzialam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te kolczyki, ja uwielbiam perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie, 1 podobają mi się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te kwiatki mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wkrętki perełki mam podobne ;0
    a te ostatnie rzeczywiście piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna biżuteria :) też dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne kolczyki ;)

    zapraszam do siebie,obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolczyki,mam bardzo podobne perełki ^^ Zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku... jak tu ladnie i ciekawie!:) obserwuje... i bedzie mi milo jak tez zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te kolczyki w kształcie kwiatków! I to prawda, że ciekawe rzeczy można znaleźć wszędzie, na straganach, w malutkich, niepozornych sklepikach : ) To sprawia chyba większa frajdę niż kupowanie tam, gdzie wszyscy : ))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki! Zapraszam Cię na mojego bloga, gdzie w konkursie można wygrać próbki kosmetyków i właśnie kolczyki :) niulanka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje ,dzięki za komentarz u siebie :) zapraszam do obserwowanie również mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. great post! your blog is nice! Maybe we follow each other!? Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kolczyki ;) Pierwszą i ostatnią parę mogłabym mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest jedno i to samo pudełeczko czy masz na każde osobne?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś wreszcie zauważył:) Mam na każdą parę osobne.

      Usuń
  19. Dzięki za zaproszenie do obserwatorów. Ja już obserwuję, czekam na Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. te niebieskie perełki są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna biżuteria.
    te kwiatuszki są po prostu urocze ^^

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba najbardziej podobają mi się białe perełka ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za odwiedziny! Dodaję do obserwowanych : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są świetne lecz chyba najbardziej podobają mi się 1 kolczyki :]

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja piękne kolczyki ale najbardziej spodobały mi się te pierwsze.
    Zapraszam do mnie http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie:D
    + zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam takie samo pudełeczko :). Najbardziej podobają mi się te perełki, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam pytanie o co chodzi z tym wyłączeniem weryfikacji obrazkowej ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku jak tak patrzę na tą biżuterię to mi się przypomniało, że nic na wesele nie mam :( Te pierwsze kolczyki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I like your blog.

    P.S. What do you think about following each other?

    http://momentofluxury.blogspot.it/2012/09/coco-chanel-luxury-must-be-comfortable.html#comments

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne te kolczyki, najbardziej podobaly mi sie na ostatnim zdjeciu i te na drugim ♥ dodaje do obserwowanych, licze na rev ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. I pudełeczka prześliczne. Przydałyby mi się do trzymania skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne są, i jakie śliczne te pudełeczka :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudny blog! Obserwuję, tylko mam zablokowaną widoczność obserwowanych witryn. Liczę, że ty również dodasz się do obserwatorów na moim blogu na którego Cię serdecznie zapraszam:

    by-klaudia.blogspot.com

    xoxo.Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie sliczne pudełeczka ;DD

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne kolczyki !
    zapraszam do siebie. na jednym z nich pojawił się już prolog. Serdecznie zapraszam i przepraszam za spam ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne, jakie delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne! :D
    bardzo tu fajnie obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny Blog , Obserwuję I Liczę Na Rewanż :D .
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja już obserwuję od jakiegoś czasu :) Czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Awesome post, dear!!!

    Happy Weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładniutkie kolczyki :D
    Tworzyłam kiedyś podobne do tych 1 .
    Obserwujemy?
    Pozdr.
    arielka-arielkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kolczyki:) Fajny blog!!!:)

    + obserwuję i zapraszam do mnie:)

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne <3
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajny blog + zapraszamd o mnie

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog, obeserwuję i będę zaglądać częsciej ;)
    Co do ostatnich kolczyków - mam takie same z Rossmana ! ;)
    pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za dobre słowo. Na każdy komentarz odpowiadam.